Průvodci zvýšením prodeje: Postupy, které se osvědčily ostatním…

Jak udělat z vašich zákazníků nadšené „prodejce“, kteří vám budou vodit své přátele a známé… a rádi.

Podívejte se do zákulisí akcí, které skončily fiaskem… a nabídek, které pokaždé přivedou zástupy zákazníků (a jak je zkopírovat u vás)

Pokud zákazníci neuvidí mezi vaší a konkurenční nabídkou podstatný rozdíl, budou vybírat toho levnějšího. Jak to změnit? Právě na to se zde podíváme…

Zkušenosti ze zákulisí emailových nabídek desítek úspěšných českých a slovenských firem a jak využít emaily k oslovení a zíkání nových zákazníků…

Tipy, triky a postupy, které okamžitě zvýší odezvu na jakoukoliv nabídku. Plus: Jak tímto postupem udělat z „obyčejných“ dopisů úspěšné „obchodní zástupce“.

Každá poskytnutá sleva jsou peníze, které vám mohly zůstat. A zde se podíváme na to, jak prodávat zabránit zbytečným slevám a rozdáváním peněz z vaší peněženky…

Jak aktivivat skrytý potenciál pracovníků, kteří u vás dnes už pracují… aniž by bylo nutné je vyměnit.

Jak drobnými změnami vašich stránek probudit jejich skrytou „magnetickou“ přitahovat do vaší firmy nové zákazníky

Konkurence se vám právě dnes snaží odlákat ty nejlepší zákazníky… a společně se zde proto podíváme na to, jak jejich odchodu zabránit…

Vzorové nabídky na celý rok, které vám každý den přivedou nové zákazníky a další objednávky…

Praktické tipy, jak získat čerstvé objednávky a hotové peníze během několika dní a týdnů…